neděle 19. ledna 2014

TAG:3 věci, které mě štvou

Ahojda lodičkové,
dlouho jsem se neozvala, ale studentíci jistě chápou. Konec pololetí. Učitelé se zbláznili a naservírovali nám nejrůznější písemky a zkoušení. Avšak dnes to napravím. Je tu TAG: 3 věci, které mi vadí.

1. Ty nejíš maso? Takže jíš rostliny? Ale i rostliny něco cítí. Není ti jich líto? Začni jíst kamení!
Tohle mě dokáže rozpálit do běla. Ano, četla jsem o tom, že i rostliny něco cítí, ale vezmu-li to z náboženského hlediska, dal nám bůh k jídlu právě rostliny. Začni jíst kamení? Jako vážně?

2. Tohle ty posloucháš?
Jop, poslouchám k-pop a nevidím na tom nic špatného. Nutím to někomu? Ne!
 


3. Musím spát!
Asi to zní trošku zvláštně, ale mě nebaví spát. Kdyby to mé tělo nepotřebovalo k regeneraci, vstřebání dojmů atd. nespala bych. Klidně ´bych byla celou noc vzhůru a psala nebo poslouchala písničky.

Žádné komentáře:

Okomentovat