pondělí 13. ledna 2014

TAG: Blogerská Prokrastinace

Ahoj broučci,
podle statistiky se zdá, že se vám nejvíc líbí tagy. Ok, mně je psát baví, tak proč vám sem jeden nehodit, že? Tento tag jsem našla na blogu http://immensity.blog.cz/1401/tag-blogerska-prokrastinace . Přeji příjemné čtení.

1. Jaký kosmetický úkon děláš jen zřídka?
Peelingy! Já vím, já vím. Neměla bych to zanedbávat, ale...Moje hlava děravá...:/ :D

2. Myješ pravidelně své kosmetické štětce?
Snažím se, opravdu! Zrovna dneska bych k tomu chtěla dopracovat. Snad má lenivost nebude silnější!

3. Jak dlouho jsi schopná chodit s oprýskaným lakem na nehtech?
Co nejkratší dobu to jde a i tak musím mít na rukou aspoň rukavice. Nemám ráda oprýskaný lak. Nelíbí se mi to a jsem pak z toho celá nervózní.

4. Jak dlouho odkládáš nákup nového kosmetického přípravku, přestože ho nutně potřebuješ?
Většinou mám všeho dostatek, neboť kosmetické blbůstky nakupuji, i když zrovna nic nepotřebuju.

 5. Jaký je tvůj nejhorší kosmetický hřích?
Nepoužívám bázi pod make-up. Nebo spíž nepoužívala? Zítra si pro ni skočím do Dmka. Užmám jednu od Dermacolu vyhlídnutou.

6. Nekosmetická činnost, kterou odkládáš?
Učení! Vy ne? Obzvlášť když se musím něco naučit slovo od slova. K čemu mi to bude, nebudu-li to chápat?

7. Když se jdeš bavit, necháváš úpravu zevnějšku na poslední chvíli?
Ne, nikdy! Většinou se chystám už tak 2 hodiny předem. Všechno mi strašně dlouho trvá. Několikrát se převlékám, zkouším různé druhy líčení. Samozřejmě si k tomu musím pustit hudbu!

8. Umíš dodržet zákazy nakupování?
Zákazy nakupování? Já ještě žádný takový zákaz neměla. Jsem celkem šetřivá a nakupuju jen to, co skutečně využiju.

9. Jak je organizovaná tvá sbírka make-upu a laků na nehty?
Přehledně, řekla bych. Vyznám se v tom. Většinou vždy najdu, co zrovna potřebuji :).

2 komentáře:

  1. Krásný tag!!! Jestli si vzpomínám, tak jsi na můj blog psala, že bych měla dávat věci z fima, které vyrábím. Mám je zrovna tam, tak kdyby jsi chtěla mrknout, můj blog je : karlicka68.blog.cz

    OdpovědětVymazat