neděle 29. prosince 2013

TAG: 15 divných věci o mně

Ahoj,
pro dnešek tu mám tag, který jsem objevila na blogu gooverka.blog.cz. Snad se vám moje verze odpovědí bude líbit.

1. Jaká je tvá přezdívka, kterou používá tvá rodina?
  Povětšinou jsou to nejrůznější zkomoleniny mého jména a mamka mi často říká kozo :D. Jinak bych řekla, že se u nás přezdívky moc nepoužívají.

2. Jaký máš zlozvyk?
  Těch je. Ok, zkrátím to, abychom tu nebyli do rána. Jakmile vstanu, spustí se dlouhavý proces probouzení. Nebo lépe řečeno, proces normálního fungování. Já totiž vstanu bez komplikací, nasnídám se, obleču, namaluju, ale všechno mi to trvá neuvěřitelně dlouho.
  Dalším mým zlozvykem je poklepávání nohama, když se nudím. A asi nejotravnější, mluvím, když je puštěná televize. A taky, mám velké nadání! Nadání plést se lidem do cesty.

3. Máš nějakou fobii?
 Ne.

4. Jakou písničku si nejčastěji zpíváš?
Nezpívám si, spíš broukám.



T.O.P - Doom dada
 
 
 
G-Dragon - Crayon
 
 
Cl - The baddest female
 
5. Co mě dokáže vytočit?
Hloupé pošklebky. Na to jsem opravdu háklivá. A pak když se mi někdo snaží řídit život nebo se tvrdí, že jeho jediný názor je správný.
 
6. Řekni jednu věc, kterou děláš, když jsi nervózní.
Hraju si s nějakým šperkem (prstýnek, řetízek), a když není tak s vlasy.
 
7. Na které straně postele spíš?
Na všech! Já se totiž hrozně moc roztahuju a čím víc místa, tím hůř! Ráno se potom často budím s hlavou tam, kde původně byly nohy.
 
8. Jaké pití si objednáváš v restauraci/baru?
Kofolu! Jednoznačně kofolu.  A aby toho kofeinu nebylo málo, tak až ji dopiji, objednávám si kafé.
 
9. Jaký byl tvůj první plyšák a jak se jmenoval?
Modrý mončičák a mám pocit, že ani neměl jméno. Ale byl to chudáček. Měl vážně krutý život. Jednak jsem mu neustále strkala jeho plastové ručičky do jeho plastové pusinky a z jeho plyšového tělíčka vyndávala náplň. Asi jsem ho připravovala na mumifikaci.
 
10. Jaké kosmetické pravidlo dodržuješ a sama ho i dodržuješ?
Odličovat, odličovat, odličovat....
 
11. Jakým směrem stojíš ke sprše?
Nesprchuju se, mám vanu.
 
12. Umíš něco zvláštního se svým tělem?
Jasně :). Dokážu vysunout lopatku dozadu i do boku a vystrčit klíční kosti.
 
13. Které je tvoje nej nezdravé jídlo?
Pizza!
 
14. Jakou frázi nejčastěji používáš?
"Ježíš!", "Tady je to jak u výslechu."
 
15. V čem spíš?
Jen málokdy spím v pyžamu. Většinou sahám po ultramini kraťasech s nějakým tričkem.
 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat